Kysyisin onko kirjastojen erilliset työskentelytilat käytössä tällä hetkellä? Kaipaisin rauhallista työskentelytilaa silloin tällöin noin parin tunnin ajan…

Kysytty

Hei,

Kysyisin onko kirjastojen erilliset työskentelytilat käytössä tällä hetkellä? Kaipaisin rauhallista työskentelytilaa silloin tällöin noin parin tunnin ajan viikossa.
Palokan kirjaston Hilja -tila olisi juuri tällainen. Minulla on käytössä oma läppäri.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaupunginkirjaston erilliset työskentelytilat eivät ole tällä hetkellä koronarajoitusten vuoksi käytössä. Maaliskuun alusta kirjaston rajoituksia lievennetään. Silloin pääsee itse hyllyjen väliin valitsemaan lainattavaa aineistoa. Oleskelu- ja työskentelytilat pysyvät ikävä kyllä edelleen suljettuina. Rajoitus koskee myös Palokan kirjastoa.