Kysyisin nuottia KADOTETTU ONNI humppa kappaleeseen

Kysytty

Kysyisin nuottia KADOTETTU ONNI humppa kappaleeseen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Reijo Viita ja Esko Rahkonen ovat levyttäneet humpan nimeltä Kadotettu onni. Sen kertosäe kuuluu: "Paljon meitä maailmassa on, jotka onnen hukkaa". Kappaleen on säveltänyt ja sanoittanut Jarmo Jylhä.

Nuotti löytyy Jylhän julkaisusta Sävellyksiä ja sanoituksia 1 : alla etelän taivaan. Nuottia näyttäisi olevan saatavissa Helmet-kirjastosta (pk-seutu) sekä Outi-kirjastosta. Sen voi tilata kaukolainaksi asioimalla omassa kirjastossa.

Saatavuus: Helmet ; Outi