Kysyisin myyvätkö Helsingin kirjastot pois vanhoja aikakausilehtiä ? Ennen vanhaan ovat myyneet. Jos myyvät, missä siitä ilmoitetaan ? Kysymykseni ei liity…

Kysytty

Hei,
Kysyisin myyvätkö Helsingin kirjastot pois vanhoja aikakausilehtiä ? Ennen vanhaan ovat myyneet.
Jos myyvät, missä siitä ilmoitetaan ?
Kysymykseni ei liity aineiston hakuun, mutta en löydä paikkaa mistä muualta kysyä.
Kiitos vastauksesta.

Vastaus

Vastattu

Normaalioloissa Helsingin kirjastot myyvät kokoelmasta poistettuja lehtiä ja kirjoja.  Ajankohdan kirjastot voivat valita itse, mutta yleensä lehtien poistomyynti on alkuvuodesta. Nyt poikkeusoloissa poistolehtimyyntiä ei ole.

Lehtimyynnistä ilmoitetaan yleensä kunkin kirjaton omalla sivulla Helmetissä.