Kysyisin mistä saisi tietoa ja kaikkea mahdollista mikä sotiin tai sotilaisiin liittyy eläviin ja kuolleisiin? ihan kaikki mikä mahdollista löytää.. kiinnostaa…

Kysytty

hei. kysyisin mistä saisi tietoa ja kaikkea mahdollista mikä sotiin tai sotilaisiin liittyy eläviin ja kuolleisiin? ihan kaikki mikä mahdollista löytää.. kiinnostaa kovasti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Onpa laaja kysymys.

Voit aloittaa Helmet haulla.
Haku löytää esim. 6415 viitettä termille sota, 2248 viitettä termille sotilaat ja 219 viitettä termille sotilas.
Helmet e-kirjastosta löytyvät tietokannat ja niistäkin löytyy satoja viitteitä kustakin sanalla sota.

Maanpuolustus korkeakoulun kirjasto on kaikille avoin. Se löytyy osoitteesta http://maanpuolustuskorkeakoulu.fi/kirjasto

Jos tarkennat hieman aihettasi, saattaisimme olla paremmin avuksi.