Kysyisin, missä Helsingin kirjastoissa on tilaa taidenäyttelyille ja mitä dokumentaatiota tarvitaan ja mihin se osoitetaan?

Kysytty

Kysyisin, missä Helsingin kirjastoissa on tilaa taidenäyttelyille ja mitä dokumentaatiota tarvitaan ja mihin se osoitetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedot Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteiden näyttelytiloista löytyvät osoitteesta http://www.lib.hel.fi. Klikatkaa sivun alalaidassa olevaa linkkiä Hakemisto ja valitkaa sieltä linkki Tilat. Kyseisen sivun oikeassa reunassa on linkki Näyttelytilat. Näiltä sivuilta löydätte myös muuta tietoa aiheesta.