Kysyisin missä Helmet -kirjastoissa voi järjestää pienimuotoisia ilmaisia näyttelyitä? Kyseeessä ovat luontoaiheiset grafiikkateokset.

Kysytty

Kysyisin missä Helmet -kirjastoissa voi järjestää pienimuotoisia ilmaisia näyttelyitä? Kyseeessä ovat luontoaiheiset grafiikkateokset.

Vastaus

Vastattu

Helmet-sivuilta löytyy palveluhakemisto, jonka haussa kun valitsee näyttelytilat, saa 30 kirjastoa. Valitsemalla kiinnostavan kirjaston pääsee kyseisen kirjaston palvelusivulle, josta taas näyttelytilan valitsemalla saa lisätietoa, millainen tila kyseisessä kirjastossa on käytössä ja kuinka näyttelyt ko. kirjastoon valitaan.