Kysyisin minkä arvoinen on 50mk seteli vuodelta 1898

Kysytty

hei kysyisin minkä arvoinen on 50mk seteli vuodelta 1898

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen rahat arviohintoineen 2008 -kirjan mukaan setelin arvo oli tuolloin 300-3000 euroa. Hinta vaihtelee paitsi setelin kunnon mukaan myös sen mukaan, ovatko rahan allekirjoitukset käsin kirjoitettuja vai painettuja ja onko allekirjoitusten alla viivoja vai ei.

Tietoa rahojen arvoon liittyvistä asioista on paljon myös esimerkiksi Suomen Numismaattisen Yhdistyksen sivuilla:

http://www.snynumis.fi/