Kysyisin kirjavinkkejä: Pidän seikkailusta, romantiikasta ja toiminnasta. Pidän myös kirjasarjoista, mutta yksittäisiä kirjat ovat myös mieluisia. Hakisin…

Kysytty

Hei.
Kysyisin kirjavinkkejä: Pidän seikkailusta, romantiikasta ja toiminnasta. Pidän myös kirjasarjoista, mutta yksittäisiä kirjat ovat myös mieluisia. Hakisin kirjoja tuohon aihepiiriin ja sarjoja vaikka myös. Olen lukenut aikaisemmin: yön talo sarjan, night School, vamppyyripäiväkirjat, langennut,valinta esimerkkeinä ja pidin niistä. Minua kiinnostaisi aikuisten puolen kirjat tai nuoret aikuiset. Muistakin aihepiireistä voisin hyvin lukea, jos jotkin teokset ovat hyviä. Olen pari kertaa nyt pyörinyt kirjastossa ja en ole löytänyt mielenkiintoista kirjaa mukaan, niin ajattelin kysyä vinkkiä tätä kautta.

Vastaus

Vastattu

Tässä on listattu kirjoja, joista saattaisit kertomasi perusteella pitää. Painopiste on paranormaalissa romantiikassa. Joukossa on sekä nuorille aikuisille että aikuisille kohdennettua kirjallisuutta.

Tomi Adeyemi: Veren  ja luun lapset

Cecelia Ahern: Viallinen (sarjan 1. osa)

Victoria Aveyard: Punainen kuningatar (sarjan 1. osa)

Leigh Bardugo: Varjo ja riipus (sarjan 1. osa)

Ally Condie: Tarkoitettu (sarjan 1. osa)

Alexandre Dumas: Kolme muskettisoturia

Becca Fitzpatrick: Langennut enkeli (sarjan 1. osa)

Seth Grahame-Smith: Ylpeys ja ennakkoluulo ja zombit

Sally Green: Savuvarkaat (sarjan 1. osa)

Julie Kagawa: Lohikäärmeet (sarjan 1. osa)

Aino Kallas: Sudenmorsian

Theo Lawrence: Salatun voiman kaupunki (sarjan 1. osa)

Sarah J. Maas: Okaruusujen valtakunta (sarjan 1. osa)

Elena Mady: Vaihdokas (sarjan 1. osa)

Katharine McGee: Tuhat kerrosta – Pudotus (sarjan 1. osa)

Liane Moriarty: Mustat valkeat valheet

Marisha Rasi-Koskinen: Auringon pimeä puoli

Elina Rouhiainen: Muistojenlukija (sarjan 1. osa)

Salla Simukka: Jäljellä (sarjan 1. osa)

Maggie Stiefvater: Väristys (sarjan 1. osa)

J.D. Ward: Pimeyden rakastaja (sarjan 1.osa)

Ben H. Winters: Järki ja tunteet ja merihirviöt