Kysyisin että voiko perheenjäseneni lainata varaamani kirjan puolestani? En itse pääse paikalle lainaamaan, mutta tarvitsen kirjan.

Kysytty

Hei!
Kysyisin että voiko perheenjäseneni lainata varaamani kirjan puolestani? En itse pääse paikalle lainaamaan, mutta tarvitsen kirjan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä perheenjäsen voi käydä lainaamassa kirjan. Anna hänelle kirjan varausnumero, jonka mukaan kirja löytyy varaushyllystä. Toisen asiakkaan kortilla varattua kirjaa ei voi lainata automaatilla, joten hänen tulee lainata kirja asiakaspalvelussa.