KYSYISIN ERÄÄN ENGLANTILAISEN LAULUN TAUSTASTA,OLEN AIKOINANI KIRJOITTANUT NE SUOMEKSI YLÖS JONKUN TV-SARJAN SUOMENNOKSESTA NETTI-TV:N SIVUILTA.HARMIKSENI EN…

Kysytty

KYSYISIN ERÄÄN ENGLANTILAISEN LAULUN TAUSTASTA,OLEN AIKOINANI KIRJOITTANUT NE SUOMEKSI YLÖS JONKUN TV-SARJAN SUOMENNOKSESTA NETTI-TV:N SIVUILTA.HARMIKSENI EN MUISTA SARJAA TAI ELOKUVAA ELI TÄMÄ ON AIKA HAKUAMMUNTAA.....LAULU ALKAA SANOIN:TÄN TÄHTIPARVEN ALLA,VALOKEILASSA NÄYTTÄMÖN AIKA LIIKKUU AALLOISSA JONNE VERKOT HEITETÄÄN... KERTOSÄKEESSÄ TOISTUU TOINEN TILAISUUS ALLA VIIME AURINGONSÄTEIDEN KYYNELEET HIEKKAPOLULLA MUT VIE SINNE MIKÄ MÄ OON.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä laulu on amerikkalaisen Arlo Guthrien Moon Song, jonka hän on itse säveltänyt ja sanoittanut ja se on ilmestynyt alunperin hänen cd:llä Mystic Journey Album. Se on soinnut amerikkalaisessa tv-sarjassa "The Byrds of Paradise", jonka suomalaista versiota en löytänyt netti-tv:stä. Alunperin USA:ssa esitetty kuitenkin jo v.1995. Tässä linkki YouTuben videoleikkeeseen:
http://www.youtube.com/watch?v=CoZk0_g_Vd8.
Tässä laulun sanat: http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Moon-Song-lyrics-Arlo-Guthrie/3A…, jolta sivulta
löytyy myös Arlo Guthrien pienoiselämäkerta.