Kysyin aikaisemmin jo Hannele Huovin runosta, jossa enkelit antavat lahjoja ihmisille. Matka joulun taloon kirjasta löysin nimeämäni runot, mutta etsimäni…

Kysytty

Kysyin aikaisemmin jo Hannele Huovin runosta, jossa enkelit antavat lahjoja ihmisille. Matka joulun taloon kirjasta löysin nimeämäni runot, mutta etsimäni runoa en löytänyt. Missä teoksessa olisivat hänen Avaatko oven? ja Takan ääressä runot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Avaatko oven ja Takan ääressä -runot löytyvät maitsemastanne Hannele Huovin Matka joulun taloon -teoksesta.Avaatko oven on kirjan nimiösivulla ja Takan ääressä sivulla 7.