Kyselisin sen kirjan nimeä, joka on aika uusi ja sen on kirjoittanut nuori nainen... Kirja kertoo syömishäiriöistä, joista kirjoittaja on itse kärsinyt…

Kysytty

Kyselisin sen kirjan nimeä, joka on aika uusi ja sen on kirjoittanut nuori nainen... Kirja kertoo syömishäiriöistä, joista kirjoittaja on itse kärsinyt. Kirjoittaja oli ulkomaalainen... Löytyisikö näillä vihjeillä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna -99 julkaistu Marya Hornbacherin "Elämä kateissa--kertomus anoreksiasta ja bulimiasta" saattaisi olla etsimäsi. Kirjaa löytyy useasta helsinkiläisestä kirjastosta. Tämänhetkisen saatavuuden voit tarkistaa aineistotietokannastamme Plussasta (www.libplussa.fi). Jos olet kiinnostunut, voit samalla tehdä haun muusta aiheeseen liittyvästä kirjoittamalla asiasanahakuun esim. syömishäiriöt, anoreksia, bulimia.