Otsikko
Kyselen tallennetta Leonid Bashmakovin säveltämään Lassi Nummin Requiemistä. Ainakin 1989 sen esitti Tampereen Tuomiokirkossa Akateeminen Laulu

Kysytty

Hei!
Kyselen tallennetta Leonid Bashmakovin säveltämään Lassi Nummin Requiemistä.
Ainakin 1989 sen esitti Tampereen Tuomiokirkossa Akateeminen Laulu

Vastaus

Vastattu

Tästä Leonid Bashmakovin sävellyksestä en löytänyt äänitettä. Teoksen kantaesitys oli Tampereen tuomiokirkossa 4.6.1989. Tiedot kantaesityksestä ja teoksesta löytyvät Music Finland -sivustolta:

https://core.musicfinland.fi/works/requiem-bca4e44a-8dbc-4380-abdc-97e3…