Kyselen onko Kouvolan minkään kirjaston varastoissa Otavan Marja Hakkaraisen ruotsin kielen opiskelukirjaa Hålligong 2 lainattavissa? Myllykoskella on yksi,…

Kysytty

Hei, kyselen onko Kouvolan minkään kirjaston varastoissa Otavan Marja Hakkaraisen ruotsin kielen opiskelukirjaa Hålligong 2 lainattavissa? Myllykoskella on yksi, mutta se on lainassa minun kansalaisopistokaverillani, onkohan niitä hankittu useampia? Kevätkurssimme kansalaisopistossa on lyhyt ja olen siitä osan matkoilla, en raaskisi ostaa uutta kirjaa. Kiitos tiedosta etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on hyvin saatavilla Kouvolan kirjastoista. Kirjan nimi on Hålligång 2.