Kyselen kirjoja, jotka käsittelisivät Competence Management -asiaa. Kirjat siis englanniksi.

Kysytty

Kyselen kirjoja, jotka käsittelisivät Competence Management -asiaa. Kirjat siis englanniksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen Helmet-tietokannan asiasanat ovat suomenkielisiä myös haettaessa muunkielistä aineistoa. Olenkohan oikeassa, jos käännän aiheesi osaamisen johtamiseksi? Tätä aihetta käsittelevat kirjat saa Helmet-hausta (www.helmet.fi) menemällä sanahakuun ja kirjoittamalla tyhjään ruutuun sanat johtaminen osaaminen ja valitsemalla kieleksi englannin. Tuloksena on kymmenen kirjaa, joista uusimmat ovat

- Sydänmaanlakka, Pentti, An intelligent organization : integrating performance, competence and knowledge management (2002)
- The innovating organization / edited by Andrew M. Pettigrew and Evelyn M. Fenton (2000)
- Dixon, Nancy M., Common knowledge : how companies thrive by sharing what they know (2000)

Suomen yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen kirjastojen Linda-tietokanta antaa haun tulokseksi 44 teosta. Esim.:

Competency management in the public sector European variations on a theme : EGPA monograph, edited by Sylvia Horton, Annie Hondeghem and David Farnham (2002)

Lindaa voit käyttää Helmet-kirjastojen työasemilla ja yliopistojen ja ammattikorkeakoulujen kirjastoissa.