Kyselen digitaalisen videokuvaukseen liittyvää kirjallisuutta, editoinnista, kuvansiirroista ym. Mistä ja miten?

Kysytty

Kyselen digitaalisen videokuvaukseen liittyvää kirjallisuutta, editoinnista, kuvansiirroista ym. Mistä ja miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta kertovat esim. seuraavat teokset:

Ang, Tom: Digivideo - kuvaajan käsikirja (Kustannus-Mäkelä 2006)
Jones, Frederic H.: Digivideoijan käsikirja (IT-press, 2003)
Välikylä, Jaakko: Digivideokoulu (Docendo 2005)

Lisää aiheeseen liittyvää kirjallisuutta voitte hakea verkkokirjastomme kautta, osoitteessa http://kirjasto.tampere.fi/Piki?formid=find2, laittamalla hakulomakkeelle asiasanoiksi "digitaalitekniikka" ja "videokuvaus".