Kyseessä on vanha VHS piirretty, ehkä 70-80-luvun. Päähenkilönä muistaakseni puna raidallinen nukke, jolla tonttulakki päässä ja erikoinen ääni. Mukana muita…

Kysytty

Kyseessä on vanha VHS piirretty, ehkä 70-80-luvun. Päähenkilönä muistaakseni puna raidallinen nukke, jolla tonttulakki päässä ja erikoinen ääni. Mukana muita puhuvia leluja, puhelin joka jankkasi 'game over', loputtomasti itkevä vauva, jota joku kommentoikin närkästyneenä. Nukke kävi seikkailemassa kaatopaikalla. Mikä on tämä??

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkäpä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi etsimäsi piirretyn! Palaamme asiaan jos vain saamme sieltä vastauksen. Vai muistaisikohan kukaan palvelumme seuraajista kyseistä piirrettyä?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olisiko joku versio Lelumaan Niksusta, ainakin siinä on kaverina punavalkoraidallinen "tonttulakkipäinen" Isokorva?