Kyllä te kirjastoihmiset teette hienoa ja hyödyllistä työtä!!! Mistä muualta voi kysyä mitä tahansa ja olla varma, että vastaus tulee nopeasti ja että siihen…

Kysytty

Kyllä te kirjastoihmiset teette hienoa ja hyödyllistä työtä!!! Mistä muualta voi kysyä mitä tahansa ja olla varma, että vastaus tulee nopeasti ja että siihen todella voi luottaa. Moni pulju mainostaa kysymys-vastaus -palveluja, mutta ei ne oikeasti toimi (vastauksia ei tule ehkä koskaan ja jos tulee niin oikeellisuudesta ei voi olla varma).

Työn iloa jokaiselle vastaajarinkiin kuuluvalle!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suuri kiitos kannustavasta palautteesta! Tiedon etsiminen on yksi kirjastotyön jännittävimpiä osia ja vaikka usein pähkäilemme pitkäänkin kysymysten parissa, nautimme niihin vastaamisesta aidosti.