Kuusivuotias syksyllä koulun aloittava poikani on kiinnostunut shakista, mutta meiltä löytyy kotoa vain Kailan shakkikirja 50-luvulta eikä kirjakaupoissakaan…

Kysytty

Hei,
kuusivuotias syksyllä koulun aloittava poikani on kiinnostunut shakista, mutta meiltä löytyy kotoa vain Kailan shakkikirja 50-luvulta eikä kirjakaupoissakaan ole lapsille/nuorille suunntattuja shakkikirjoja. Kysyisin, mikä shakkikirja sopii parhaiten pojalleni aloitusvaiheen kirjaksi?

Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

LÖysin tuolta meidän kirjastomme lastenosastolta oikein hyvän lapsille
tarkoitetun shakkikirjan:
TEKIJÄ Summerscale, Claire
TEOS Shakki / Claire Summerscale ; suomentanut Eero Raaste
JULKTIEDOT Helsinki : WSOY, 2007
ULKOASU 72 s. : kuv. ; 29 cm
STAND NRO 978-951-0-32687-9 (sid.)
ESP LUOKKA 79.811
HEL LUOKKA 798.22
KAU LUOKKA 79.811
VAN LUOKKA 79.811
ALKUTEOS Chess
Kirjaa löytyy monesta kirjastosta. Toivottavasti siitä on hyötyä.