Kuusankosken kaupunginkirjaston Books and writers -niminen verkkosivusto sisälsi Petri Liukkosen artikkeleita kirjailijoista. Erikielisissä Wikipedioissa on…

Kysytty

Kuusankosken kaupunginkirjaston Books and writers -niminen verkkosivusto sisälsi Petri Liukkosen artikkeleita kirjailijoista.

Erikielisissä Wikipedioissa on linkitetty artikkeleihin satoja kertoja. Ne joita kokeilin eivät enää toimi. Ei voi olla totta että sellainen tuhotyö olisi tehty.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttäisi siltä, että sivusto on nyt osoitteessa http://authorscalendar.info/. Onneksi artikkelit eivät siis oole kadonneet, ainoastaan vaihtaneet osoitetta. Linkkien korjaamisessa tosin voi olla aika iso työ.