Kuuluuko kirjaston valikoimiin kirja Vantboken kirjoittaja Solveigs Vantar

Kysytty

kuuluuko kirjaston valikoimiin kirja Vantboken kirjoittaja
Solveigs Vantar

Vastaus

Vastattu

Kotkan pääkirjastossa näkyy olevan yksi kappale ja se on tällä hetkellä hyllyssä eli suoraan lainattavissa. Voit joko noutaa sen tai tehdä maksuttoman varauksen netissä tai puhelimitse. Kirja toimitetaan haluamaasi Kyyti-kirjastojen toimipisteeseen.