Kuuluuko Espoon kirjastot (helmet) viddla.fi -kirjastoihin? Tai onko jotain muuta järjestelmää, jonka kauttaa pääsee netistä lainaamaan leffoja?

Kysytty

Hei

Kuuluuko Espoon kirjastot (helmet) viddla.fi -kirjastoihin? Tai onko jotain muuta järjestelmää, jonka kauttaa pääsee netistä lainaamaan leffoja?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme kuulu Vidla kirjastoihin.

Meillä on kuitenkin muutamia netissä lainattavissa olevia elokuvia. (Sekä runsain mitoin fyysisiä DVD- ja BR-elokuvia)

Helpoiten elokuvamme löytyvät osoitteella:http://ekirjasto.kirjastot.fi/videot

Kyseessä on Libby niminen palvelu. Palvelussa valitaan ensin oma kirjastokimppa ja elokuva. Sitten kirjaudutaan katsomaan omalla kirjastokortilla ja tunnusluvulla.