Kuulin kirjasta, jossa joku tyttö muuttuu vedessä merenneidoksi, mutta olen unohtanut sen nimen. Pystyisikö joku kertomaan etsimäni kirjan nimen?

Kysytty

Kuulin kirjasta, jossa joku tyttö muuttuu vedessä merenneidoksi, mutta olen unohtanut sen nimen. Pystyisikö joku kertomaan etsimäni kirjan nimen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja tytöstä, joka muuttuu vedessä merenneidoksi on: Kessler Liz: Merensininen salaisuus. WSOY, 2004.

7 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kiitos, etsin samaa kirjaa!