Kuulin kauan sitten hienon lausuntaesiryksen Lauri Viidan runosta ”Luominen”. Yrjö Jyrinkoski tai Kaarlo Kultalahti? Olisiko jostain kuultavissa?

Kysytty

Kuulin kauan sitten hienon lausuntaesiryksen Lauri Viidan runosta ”Luominen”.
Yrjö Jyrinkoski tai Kaarlo Kultalahti? Olisiko jostain kuultavissa?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en onnistunut löytämään tallennetta näiltä lausujilta.

Videopalvelu YouTubesta löytyy Luominen Seela Sellan lausumana: https://www.youtube.com/watch?v=TpiCL0c63jY.

Cd-levyllä Kesä jatkuu, kesä : kauneinta suomalaista runoutta lausujina ovat Veikko Sinisalo ja Liisamaija Laaksonen, ja siihen sisältyy Viidan Luominen.