Kuulin joskus vuoden 2013 tienoilla Jyväskylän Köhniön uimarannalla järjestetyssä lastenkonsertissa kappaleen josta muistan vain "pii paa puu paa paloauto…

Kysytty

Kuulin joskus vuoden 2013 tienoilla Jyväskylän Köhniön uimarannalla järjestetyssä lastenkonsertissa kappaleen josta muistan vain "pii paa puu paa paloauto huutaa". Nyt jo silloin syntymätön lapsikin hokee sitä, joten olisi kiva tietää onko se jokin julkaistu kappale ja onkohan siinä mahdollisesti muitakin sanoja...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi laulu on nimeltään Eno ja paloauto. Sen on säveltänyt Leena Pyylampi ja sanoittanut Sari Kanala. Laulu on kuultavissa äänitteeltä Suuret seikkailijat (es. Laulava Pupujussi, 2003). Laulun sanat ja nuotti löytyvät nuottijulkaisusta Suuret seikkailijat ja Laulava Pupujussi johon on liitetty CD-levy.

Äänite ja kirja kuuluvat kirjastoverkkoalueesi kokoelmiin, joten voit lainata ne sieltä sitten, kun kirjastot taas avataan.