Otsikko
Kuulin huhun että Pekka Pohjolasta on tehty lähiaikoina elämäkerta. En saanut ainakaan Helmetin haulla mitään tietoa. Onko kirjastossa sitä, ja jos, niin millä…

Kysytty

Kuulin huhun että Pekka Pohjolasta on tehty lähiaikoina elämäkerta. En saanut ainakaan Helmetin haulla mitään tietoa. Onko kirjastossa sitä, ja jos, niin millä nimellä? Kyse on siis basisti Pekka Pohjolasta, joka on soittanut mm. Wigwamissa. Kiitoksia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pekka Pohjolan elämäkerta ilmestyy huhtikuussa Kustannus Oy Jalavan kustantamana. Toimittaja Petri Nevalaisen kirjoittaman teoksen nimi on Bassokenraali. Lisää teoksesta: http://www.rockadillo.fi/news/pohjolainfo.html

Kirja tulee sitten aikanaan myös kirjastojen kokoelmiin, tarkkaa ajankohtaa on vaikea vielä arvioida. Seuraa tilannetta HelMet-aineistohaulla.