Kuulin huhun, että kirjastosta voi saada valopöydän lainaksi. Onko se totta? Onko kirjaston lainatavaroissa myös valokalustoa?

Kysytty

Kuulin huhun, että kirjastosta voi saada valopöydän lainaksi. Onko se totta? Onko kirjaston lainatavaroissa myös valokalustoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä huhu ei pidä paikkaansa, eli Helmet-kirjastoissa ei ole lainattavaa valopöytää. Luettelo kirjastojen lainattavista tai kirjastossa käytettävistä esineistä löytyy täältä:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%28esine%20-taiteilijakirja…