Kuulin että Viikin kirjastossa järjestetään kesäkuun alkupuolella lasten ip. kerhon tyyppinen kerho koululaisille ma-pe. En löydä ilmoittautumislinkkiä mistään…

Kysytty

Hei.
Kuulin että Viikin kirjastossa järjestetään kesäkuun alkupuolella lasten ip. kerhon tyyppinen kerho koululaisille ma-pe.
En löydä ilmoittautumislinkkiä mistään kun haluaisin ilmoittaa lapseni kerhoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitat varmaankin Tuunausta ja tarinoita -kesätyöpajaa, jonka Viikin kirjasto järjestää 6. - 10.6. klo 13-15. Paja on tarkoitettu 7-12-vuotiaille koululaisille. Kesätyöpajaan voi ilmoittautua
huhti-toukokuun aikana suoraan Viikin kirjastoon puhelimitse, sähköpostitse tai käymällä kirjastossa.

Viikin kirjaston yhteystiedot löydät alla olevasta linkistä.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Viikin_kirjasto/Yhteys…