!^ Kuulin että nuorille olisi kirjastossa ( Kouvolan pääkirjasto) tarjolla maanantaisin jotakin mangaan liittyvää, en kuitenkaan löytänyt täältä mistään…

Kysytty

HEI !^

Kuulin että nuorille olisi kirjastossa ( Kouvolan pääkirjasto) tarjolla maanantaisin jotakin mangaan liittyvää, en kuitenkaan löytänyt täältä mistään tietoa, liekö vain huhu ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan manga- ja animeyhdistys "Kooma" kokoontuu Kouvolan pääkirjaston Mediamajassa joka maanantai klo 18-20. Osallistua voivat kaikki aiheesta kiinnostuneet.

Lisätietoja saa Aniki-foorumilta:
http://kooma.animeunioni.org/forum