Kuulin että Kajaanin kaupunginkirjastoon haettaisiin kesätyöntekijöitä?Vai olenko jo liian myöhässä? Olisin kiinnostunut kesätöistä kirjastossa ainaskin…

Kysytty

Hei! Kuulin että Kajaanin kaupunginkirjastoon haettaisiin kesätyöntekijöitä?Vai olenko jo liian myöhässä? Olisin kiinnostunut kesätöistä kirjastossa ainaskin kesäkuun ajan.
Pitääkö minun käydä itse näyttäytymässä kirjastossa ja kysyä asiasta vai onko jotain lomaketta jonka voisin lähettää?Kiitos! :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin kaupunginkirjasto on palkannut yhden kesätyöntekijän, joka suorittaa pakollista opiskeluun kuuluvaa kirjastoharjoittelua. Muita kesätyöntekijän paikkoja Kajaanin kaupunginkirjastolla ei ole.