Kuulemma on olemassa kirja, joka käsittelee virolaisten arkea kommariaikana. En tiedä kirjan nimeä, enkä kustantajaa. Tiedätkö sinä?

Kysytty

Moi!

Kuulemma on olemassa kirja, joka käsittelee virolaisten arkea kommariaikana. En tiedä kirjan nimeä, enkä kustantajaa. Tiedätkö sinä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Todennäköisesti kirja on

Neuvosto-Viron arkipäivää / toim. Emmo Tammer. - WSOY, 2006.

Muita vaihtoehtoja:

Aikamatka hotelli Viruun / Sakari Nupponen. - Ajatus, 2007.

Urho Kekkonen ja Viro / Pekka Lilja ja Kulle Raig. - Minerva, 2006.

Vaarallinen Suomi : Suomi Eestin kommunistisen puolueen ja Neuvosto-Liiton KGB:n silmin. - Minerva, 2004.

Huvia ja hyötyä lapsille : leikkikaluteollisuutta Neuvosto-Virossa. - Turun maakuntamuseo, 2007 (Näyttelyesite).