Kun viikolla 43 ilmeisesti vaitunee facebook toiseen nimeen niin miten se vaikuttaa täällä suomessa oleviin fecebook tavallisten suomalaisten…

Kysytty

Kun viikolla 43 ilmeisesti vaitunee facebook toiseen nimeen niin miten se vaikuttaa täällä suomessa oleviin fecebook tavallisten suomalaisten yhteyksiin ??

Vastaus

Vastattu

Facebookin on tosiaan huhuttu vaihtavan taustayhtiönsä nimen, jolla yritys ilmeisesti haluaisi korostaa olevansa laajempi monialayritys pelkän somealustan sijaan. Vastaavan nimenvaihdon on tehnyt Google, jonka taustayhtiön nimi on Alphabet.

Jos yritys vaihtaa nimeä, ja se jotenkin palvelunkäyttäjiin vaikuttaa, yritys varmasti tiedottaa asiasta.

Lähde

Iltalehti.fi. 20.10.2021. Media: Facebook suunnittelee nimensä vaihtamista.

0 ääntä

Kommentit

Eihän se vaikuta mitenkään. Facebook (Sovellus) tulee edelleenkin olemaan Facebook, mutta sen omistavan yhtiön nimi muuttuu.