Kun tulostan asiapapereita kirjastotulostuksella, onko mahdollista, että kirjaston henkilökuntaan kuuluvat voisivat allekirjoituksillaan…

Kysytty

Kun tulostan asiapapereita kirjastotulostuksella, onko mahdollista, että kirjaston henkilökuntaan kuuluvat voisivat allekirjoituksillaan todistaa, että olen omakätisesti allekirjoittanut asiapaperit?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston henkilökunnalla ei ole valtuuksia todistaa oikeaksi asiakirjojen jäljennöksiä. Asiassa voi kääntyä Digi- ja väestötietoviraston julkisen notaarin puoleen. Lisätietoa aiheesta on viraston sivuilla: https://dvv.fi/asiakirjojen-oikeaksi-todistaminen