Kun taas päivititte Helmetiä niin systeemi lakkasi tunnistamasta esisyötettyä kirjastokortin numeroa ja salasanaani. Miten saan taas systeemin muistamaan ne…

Kysytty

Hei,

Kun taas päivititte Helmetiä niin systeemi lakkasi tunnistamasta esisyötettyä kirjastokortin numeroa ja salasanaani. Miten saan taas systeemin muistamaan ne. Kiitos
Rainer

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastokortin numero ja salasana pitää syöttää uudestaan jonka jälkeen valitaan selaimesta "muista täytetyt tiedot" -kohta. Näin tehden tietojen pitäisi säilyä koneen muistissa.