Kun Ruohlahden kirjasto sulkeutuu kesäksi, niin mitä tapahtuu varauslistalleni, joissa noutopaikkana on Ruoholahti? Ohjautuuko ne automaattisesti toiseen…

Kysytty

Kun Ruohlahden kirjasto sulkeutuu kesäksi, niin mitä tapahtuu varauslistalleni, joissa noutopaikkana on Ruoholahti? Ohjautuuko ne automaattisesti toiseen kirjastoon vai täytyykö minun itse muuttaa kirjastoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ruoholahden kirjastosta neuvottiin, että asiakkaan on syytä itse pitää huolta varaustensa noutokirjaston muuttamisesta. Tämän voi tosiaan tehdä HelMetissä tai se onnistuu toki myös kirjastossa virkailijan avustuksella.