Kun on Katja sarja (Ellinor Rafaelsen) ja replica sarja (marilyn kaye) niin mikä olisi samantyyppinen nuortenkirjasarja?

Kysytty

Kun on Katja sarja (Ellinor Rafaelsen) ja replica sarja (marilyn kaye) niin mikä olisi samantyyppinen nuortenkirjasarja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Samantyylisiä jännittäviä kirjasarjoja löytyy jo klassikoksi muodostuneet Carolyn Keenen Neiti etsivät, Fiona Kellyn Mystery Club, Francine Pascalin Sweet Valley High-trillerit ja kotimaisista Tuija Lehtisen Katuhaukat-sarja.

Mikäli olet kiinnostunut myös tieteiskirjallisuudesta, kannattaa tutustua K. A. Applegaten sarjaan Animorps.

Toivottavasti näistä löydät mukavaa luettavaa.