Kun olen kirjautunut tunnuksellani ja salasanalla (tai kirjastokortin numerolla ja PIN-tunnuksella) miksi pitää kirjautua uudelleen, kun siirtyy e-kirjoihin? …

Kysytty

Kun olen kirjautunut tunnuksellani ja salasanalla (tai kirjastokortin numerolla ja PIN-tunnuksella) miksi pitää kirjautua uudelleen, kun siirtyy e-kirjoihin? -- Kun sitten kirjaudun tähän osioon, se ei onnistu käyttäjätunnuksella ja salasanalla, vaan pitää antaa kirjastokortin numero ja PIN-tunnus. Saisiko sen onnistumaan samalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla, jos uudelleen kirjautuminen on välttämätöntä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen ainoa tapa saada maksullisia e-kirjoja kokoelmiinsa, on tehdä se Ellibs-palvelun kautta. E-kirjat eivät siis ole kirjaston koneella, vaan niihin kirjaudutaan erikseen.
Lainataksesi e-kirjoja ei välttämättä tarvitse etukäteen kirjautua, vaan vasta sitten,kun e-kirjan lainaa. E-kirjoja pääsee selaamaan suoraan Satakirjastojen etusivulta.

Ystävällisin terveisin
Merja Kalliomäki