Otsikko
Kun Malmin kirjasto on menossa remonttiin ja minulla on useita varauksia ohjattu toimitettavaksi sinne - miten minun kannattaa ilmoittaa vaihtoehtoinen…

Kysytty

Hei,

Kun Malmin kirjasto on menossa remonttiin ja minulla on useita varauksia ohjattu toimitettavaksi sinne - miten minun kannattaa ilmoittaa vaihtoehtoinen toimitusosoite varauksille?

Muutanko kotikirjastoni väliaikaisesti Helmet-palvelussa - vai miten?

Kiitos!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit itse vaihtaa jo tehtyjen, avointen varausten noutokirjaston, mutta se pitää tehdä jokaiseen varaukseen erikseen. Vaihtamalla väliaikaisesti "kotikirjaston" toiseksi, varauksesi menevät jatkossa uuteen noutopaikkaan. Kotikirjaston vaihdolla ei siis voi kerralla vaihtaa kaikkien jo tehtyjen varausten noutopaikkaa.

Jo matkalla olevan varauksen noutopaikkaa ei voi enää vaihtaa.

Varaushyllyn noutamattomat ja avoimet varaukset siirretään remontin ajaksi Oulunkylän kirjastoon.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Malmin_kirjasto