Kun kirjastot on nyt rajoitetusti auki, niin milloin lainat erääntyvät? Minulla lainassa kirjat, joiden eräpäivä on ollut 20.4.2020.

Kysytty

Hei. Kun kirjastot on nyt rajoitetusti auki, niin milloin lainat erääntyvät? Minulla lainassa kirjat, joiden eräpäivä on ollut 20.4.2020.

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastojen lainat eivät eräänny 18.1. – 31.5.2020.

Laina-aikoja on jatkettu keskitetysti. Voit tarkistaa omien lainojesi eräpäivät kirjautumalla omiin tietoihin Helmet-haussa tai Taskukirjastossa.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kirjastoasioinnista_koronavirusepidemian(208997)