Kun kirjastolla on esittelytilaisuus kunnan päättäjille, ketä tilaisuuteen voi odottaa? Tuleeko paikalle itse kaupunginjohtaja, kaupungin hallitus ja kaikki…

Kysytty

Kun kirjastolla on esittelytilaisuus kunnan päättäjille, ketä tilaisuuteen voi odottaa? Tuleeko paikalle itse kaupunginjohtaja, kaupungin hallitus ja kaikki lautakunnat, vai kenelle nämä tilaisuudet on yleensä suunnattu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kutsun kohdentamisesta luonnollisesti päätetään tarpeen mukaan.
Suppeassa versiossa esittelytilaisuus suunnataan lähinnä kulttuuritoimenjohtajalle sekä kirjasto- ja kulttuurilautakunnalle. Näin silloin, kun halutaan varmistaa, että he ovat mahdollisimman hyvin kirjaston tilanteen tasalla.
Laajassa versiossa, kun esim. otetaan käyttöön uusi kirjastorakennus,voidaan kutsua kaikki kunnan päättäjät ja myös tiedotusvälineiden edustajat.