Kun joskus on kysytty, että monta osaa kuuluu Nuorten toivekirjastoon, niin haluaisin vastauksen Lasten toivekirjastoon. Monta kirjaa kuuluu Lasten…

Kysytty

Kun joskus on kysytty, että monta osaa kuuluu Nuorten toivekirjastoon, niin haluaisin vastauksen Lasten toivekirjastoon. Monta kirjaa kuuluu Lasten toivekirjastoon ja mistä saisin täydellisen luettelon niistä?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

WSOY:n kustantamassa Lasten toivekirjasto -sarjassa julkaistujen teosten luettelon saat Suomen kansallisbibliografiasta Fennicasta.

Valitse hakutyypiksi haku teoksen nimellä ja kirjoita hakulauseeksi "lasten toivekirjasto". Sinun kannattaa valita vasemmassa laidassa olevasta pudotusvalikosta hakutulossivulle viitteiden määräksi 100 viitettä/sivu, jolloin näet heti koko komean tuloksen.

Kansallisbibliografian mukaan Lasten toivekirjasto -sarjassa on julkaistu 62 teosta.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/kansalliskirjastofikka/Search/Result…

3 ääntä

Kommentit

vastaus on toki vuodelta 2012, mutta ei onnistunut haku tuon linkin kautta.

Edelleen tarvitsisin listan Lasten Toivekirjasto- kirjoista enkä ymmärrä mistä sen saisi.