Kun haluaa jatkaa kirjan lukemista, pitääkö aina ensin etsiä kirja haulla, painaa varaa näppäintä ja sitten painaa kohtaa jossa lukee jatka lukemista. Onko…

Kysytty

Kun haluaa jatkaa kirjan lukemista, pitääkö aina ensin etsiä kirja haulla, painaa varaa näppäintä ja sitten painaa kohtaa jossa lukee jatka lukemista. Onko siihen jotain helpompaa tapaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotipaikkakuntasi perusteella oletan, että käytät Pikin e-kirjapalvelua https://www.ellibslibrary.com/piki Kun haluat jatkaa kirjan lukemista ja menet tuohon osoitteeseen, voit ensin kirjautua sisään omilla tunnuksillasi oikeasta yläkulmasta. Sitten voit painaa kirjankansien yläpuolella olevaa Oma kirjahylly -linkkiä. Siitä pääset omiin lainoihisi ja voit suoraan valita kirjan, jonka lukemista haluat jatkaa.