Kun E-kirjoista näen lukuhistoriani niin mistä näen paperikirjoista lukuhistoriani?

Kysytty

Kun E-kirjoista näen lukuhistoriani, niin mistä näen paperikirjoista lukuhistoriani? Kirjastossa sanoivat että jostakin asetuksisita lukuhistoarian saa asennettua päälle. Mistä ja miten?

Vastaus

Vastattu

Sinun täytyy kirjautua Vaskissa https://vaski.finna.fi/ omalla kirjastokortillasi ja PIN-koodilla oikeasta yläkulmasta. Sen jälkeen voit valita valikosta Omat tiedot, jolloin tulet Kirjastokortin asetukset -sivulle, jolta löytyy Tallenna lainaushistoria. Lainahistoria näkyy vain siltä ajalta, kun tallennus on aktiivinen eli saat lainahistoriaan tallennuksen jälkeen tulevat lainat.