Kulmakunnallamme on paljon koiria, jotka pitävät reviirinmerkkauspaikkoinaan asuntalomme harjatelineitä ja parvekkeita kannattavia betonipilareita. Olen…

Kysytty

Kulmakunnallamme on paljon koiria, jotka pitävät reviirinmerkkauspaikkoinaan asuntalomme harjatelineitä ja parvekkeita kannattavia betonipilareita. Olen kuullut, että on olemassa joitain aineita, jotka eivät ole koirille vaarallisia, mutta koirat karttavat niitä, lieneekö hajun vuoksi. Mitä ne ovat kauppanimeltään ja mistä niitä voi ostaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Google-haulla koirakarkoite löytyy yksi kaupallinen tuote ja jokunen mielipide karkoitteiden tehosta.
http://www.google.fi/