Otsikko
Kuka voisi olla tämä maalari? Kiitos

Kysytty

Kuka voisi olla tämä maalari? Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Signeeraus näyttäisi olevan K. Kervinen. Samalla signeerauksella löytyy netistä muutama teos. Sen sijaan taiteilijasta ei löydy mitään tietoa. Työt näyttävät olevan 60- ja 70-luvuilta.

1 ääntä

Kommentit

Kyseessä Keijo Kervinen. Hän teki poliittista sarjakuvaa, mutta myös näitä Maria ja Jeesus-lapsi tauluja. Wikipediassa on artikkeli hänestä.