Kuka valitsee esitettävät kappaleet Tartu mikkiin ohjelmaan?

Kysytty

Kuka valitsee esitettävät kappaleet Tartu mikkiin ohjelmaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletan, että kappaleet ohjelmaan valitsee ohjelman tekijätiimi. Myös katsojat voivat esittää toiveita suosikkiartisteistaan ja -biiseistään. YLEn 'Tartu mikkiin'-ohjelman internet-sivulta voit myös suoraan kysyä asiaa, kohdasta 'Palaute', jossa voit esittää omat musiikkitoivomuksesikin. Internet-sivulta löytyy myös kohta 'Kysy Samilta', jossa voit esittää kysymyksiä ohjelman juontajalle Sami Hintsaselle.

Linkki ohjelman internet-sivulle: http://ohjelmat.yle.fi/tartumikkiin/etusivu