Kuka tai ketkä on säveltäneet vesipuisto Serenan mainoksissa ainakin 90-luvulla pyörineen tunnuskappaleen?

Kysytty

Kuka tai ketkä on säveltäneet vesipuisto Serenan mainoksissa ainakin 90-luvulla pyörineen tunnuskappaleen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Brand Machinen verkkosivuilla kerrotaan, että Pasi Ruohonen ollut mukana tekemässä Vesipuisto Serenan mainoskappaletta.

Ruohosen itsensä mukaan biisiä on ollut tekemässä myös Jarmo Lehti. Teostolla saattaa olla vielä tarkempia tietoja tekijöistä. Maikkarin arkistosta tietoa ei valitettavasti löytynyt.