Otsikko
Kuka Syksyn sävelessä kilpaillut on tämä artisti? Muistan, kun joskus kesällä 2011 näytettiin televisiossa Syksyn sävel -retroja, ja jossakin niistä kerrottiin…

Kysytty

Kuka Syksyn sävelessä kilpaillut on tämä artisti? Muistan, kun joskus kesällä 2011 näytettiin televisiossa Syksyn sävel -retroja, ja jossakin niistä kerrottiin artistista, joka osallistui kilpailuun, mutta katosi sen jälkeen kokonaan julkisuudesta. En enää muista nimeä.

Vastaus

Vastattu

Syksyn sävel -retro ohjelmaan haastateltiin lähes sataa tähteä ja kerrottiin varmasti vielä useammasta artistista. Ohjelmasta löytyy tietoa Suomen kansallisfilmografia Elonetin verkkojulkaisusta:

https://www.elonet.fi/fi/elokuva/1546747

Ei löytynyt tietoa, kenestä olisi kerrottu muistamasi tieto.