Kuka Suomessa valvoo ettei Nestlen NAN-äidinmaidonkorvikkeessa ole melamiinia? YLE:n uutisissa kerrottiin että Yhdysvalloissa on löydetty melamiinia…

Kysytty

Kuka Suomessa valvoo ettei Nestlen NAN-äidinmaidonkorvikkeessa ole melamiinia? YLE:n uutisissa kerrottiin että Yhdysvalloissa on löydetty melamiinia äidinmaidonvastikkeesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elintarvikkeiden laatua ja turvallisuutta valvoo Suomessa Elintarviketurvallisuusvirasto Evira. Lisätietoa Eviran toiminnasta ja viraston melamiiniin liittyviä tiedotteita löytyy osoitteesta http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/.