Kuka suomalainen nais kirjailija on kirjoittanut kirjan (viimme vuonna tai pari vuotta sitten)joka on tavallaan saman tyylinen kuin Hella Vuolijoen Niskavuori…

Kysytty

Kuka suomalainen nais kirjailija on kirjoittanut kirjan (viimme vuonna tai pari vuotta sitten)joka on tavallaan saman tyylinen kuin Hella Vuolijoen Niskavuori sarjat. luin esitteyn kirjasta viime syksynä hesarista .En kuitenkaan etsinnöistä huolimatta ole löytänyt kyseistä kirjaa. Odotan mielenkiinnolla vastausta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomien kriitikon Antti Majanderin mukaan Virpi Hämeen-Anttilan romaanin Perijät (Otava, 2006) "henki, henkilöt ja asetelmat ovat silkkaa niskavuorta", joten tämä lienee kysymänne kirja.